пʼятницю, 6 липня 2012 р.

Модуль 1-2

Працюючи з модулем 1 ми спочатку переглянули Основні запитання та основні положення модуля:
Як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?
Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?
Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?
Були обмірковані  ідеї та матеріали, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
Постановка власних цілей навчання допомагає цілеспрямовано навчатися на тренінгу і після нього.
Соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти вчителю організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу.
 У програмі Intel® «Навчання для майбутнього» допоміжні ресурси можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому .
Працюючи з модулем 2 ми спочатку переглянули основні запитання та основні положення модуля.
Ці модулі допомогли мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:

- планування більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі , для  проведення досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів;- вдосконалити вміння керувати навчальним процесом за методом проектів. 

-Яким чином проекти допоможуть моїм учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та програм і розвивати в них навички 21 століття? - Як можна використовувати проекти для вдосконалення процесу навчання учнів?  - Проекти спонукають дитину до виробленняй представлення власної точки зору на джерела інформації, висловити критичне ставлення до них. 

Немає коментарів:

Дописати коментар